59
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
Media masowe
Władza, rozrywka i biznes
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Aspra
Oprawa: Twarda
Opis
Książka przedstawia szeroki i usystematyzowany przegląd aktualnego stanu wiedzy o funkcjonowaniu mediów masowych w demokracji liberalnej i gospodarce rynkowej. Media masowe rozpatrywane są pod kątem ich rosnącej roli w rozwiniętym systemie społecznym, tzn. jako pośrednicy w komunikacji między instytucjami systemu i resztą społeczeństwa oraz jako producenci i dostawcy kultury popularnej.
Centralne miejsce mediów masowych w systemie społecznym czyni z nich kluczowy element trzech różnych układów zależności i praktyk: są istotnym ogniwem demokratycznego systemu politycznego ("czwartą władzą"), są też ważnym stymulatorem gospodarki rynkowej i lukratywną dziedziną biznesu, to wreszcie główne źródło rozrywki dla większości społeczeństwa.
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, public relations, reklamy, kulturoznawstwa, socjologii społecznej, oraz wszystkich innych interesujących się tą tematyką.
Centralne miejsce mediów masowych w systemie społecznym czyni z nich kluczowy element trzech różnych układów zależności i praktyk: są istotnym ogniwem demokratycznego systemu politycznego ("czwartą władzą"), są też ważnym stymulatorem gospodarki rynkowej i lukratywną dziedziną biznesu, to wreszcie główne źródło rozrywki dla większości społeczeństwa.
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, public relations, reklamy, kulturoznawstwa, socjologii społecznej, oraz wszystkich innych interesujących się tą tematyką.
Szczegóły
Tytuł
Media masowe
Podtytuł
Władza, rozrywka i biznes
Autor
Mrozowski Maciej
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2001
Oprawa
Twarda
Ilość stron
422
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8388766139
Rodzaj
Książka
EAN
9788388766138
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Media masowe
59,00 zł
Recenzje