loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.9 Socjologia Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Media powszednie
Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym Polaków u progu XXI wieku

Lisowska-Magdziarz Małgorzata<br />

Oprawa: Miękka
41,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Infosferę współczesnego człowieka kształtują dzisiaj szerokie paradygmaty medialne: infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja i melodramatyzacja, a także przystosowanie zawartości mediów do męskiej i kobiecej bazy rodzajowej oraz podporządkowanie treści i form przekazów medialnych potrzebom rynku reklamowego, czyniące z reklamy główną zawartość środków komunikacji masowej i ostateczny punkt odniesienia dla wszystkich innych tekstów w mediach. Ta książka jest próbą opisu funkcjonowania w polskich mediach tych zjawisk, które nie tylko organizują treść i formy komunikacji społecznej, lecz także kształtują nasze otoczenie kulturowe i wymuszają zmiany dostosowawcze na rozmaitych instytucjach społecznych, nawet tych pozornie nie mających wiele wspólnego z mediami. Szczególną uwagę zwraca się tu na rolę mediów masowych i wymienionych szerokich paradygmatów medialnych w życiu przedstawicieli i przedstawicielek polskiej klasy średniej. Infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja, melodramatyzacja i dostosowanie rodzajowe mediów są przez nich przyjmowane jako konieczne elementy współczesnego pejzażu medialnego, jednak ich interpretacje każą zadawać ważne pytania o sens i funkcje środków komunikowania masowego w zmieniającym się polskim społeczeństwie epoki transformacji systemowej.Zapis "życia z mediami" polskiej klasy średniej powstał jako rezultat badań medioznawczych oraz kilkuletnich obserwacji prowadzonych wśród mieszkańców jednej, przeciętnej ulicy w Krakowie.

Szczegóły

Tytuł
Media powszednie
Podtytuł
Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym Polaków u progu XXI wieku
Autor
Lisowska-Magdziarz Małgorzata<br />
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
432
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323326366
Rodzaj
Książka
EAN
9788323326366
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Michałowskiego 9/2
31-126 Kraków
PL
12-631-18-80
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Media powszednie - Lisowska-Magdziarz Małgorzata<br />
Media powszednie
Lisowska-Magdziarz Małgorzata<br />
41,90 zł
Przejdź do koszyka
41,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO