43.46
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji.
Analiza porównawcza
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Oprawa: Miękka
43,46 zł
Cena rekomendowana: 45,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Rewolucja technologiczna zapoczątkowana przez internet oraz rozwiązania sieciowe wytworzyły nowe narzędzia komunikowania w postaci mediów społecznościowych. Ich użyteczność została zauważona w wielu dziedzinach życia zawodowego. Jako nowe rozwiązania komunikacyjne oraz największe publicznie dostępne agregaty danych osobowych media społecznościowe zostały zauważone również przez dziennikarzy. Celem publikacji jest analiza sposobu wykorzystywania mediów społecznościowych przez dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. Praca ma charakter empiryczny i powstała na podstawie ankiet oraz wywiadów pogłębionych. Dane zostały zaczerpnięte z międzynarodowego projektu badawczego ?Zmiana w dziennikarstwie. Kultura dziennikarska w Polsce, Rosji i Szwecji?, którego autor był uczestnikiem. Badania nad mediami społecznościowymi w pracy dziennikarzy pozwoliły wskazać różnice i podobieństwa w wykorzystywaniu tych narzędzi przez reprezentantów zawodu z trzech krajów.
Szczegóły
Tytuł
Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji.
Podtytuł
Analiza porównawcza
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322936573
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322936573
Dodałeś produkt do koszyka
Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji.
43,46 zł
Recenzje