36.4
Książki
UMCS
Media społecznościowe w trzecim sektorze
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
36,40 zł
Cena rekomendowana: 42,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych ? stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie ? czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
Szczegóły
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322792391
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322792391
Dodałeś produkt do koszyka
Media społecznościowe w trzecim sektorze
36,40 zł
Recenzje