loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
42 Książki Elipsa

Media w analogowym i cyfrowym świecie

Andrzej Adamski

Wydawnictwo: Elipsa
Oprawa: miękka
42,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis


Niniejsza monografia składa się zatem z sześciu rozdziałów. Pierwszy poświęcony jest szeroko pojmowanym aspektom funkcjonowania Internetu, zarówno pod kątem jego historii i przemian, jak i kontrolujących go instytucji. Nie sposób było również pominąć kwestii obowiązywania prawa w Internecie, w tym również -jakże aktualnej! - sprawy ACTA. Poruszono także - rzadko przywoływaną - sprawę archiwizacji zasobów Internetu.

Rozdział drugi poświęcony jest z kolei analizie cech komunikacji internetowej i relacjom Internetu w odniesieniu do tradycyjnych mediów (prasy, radia i telewizji). Następnie podjęto tematykę zjawisk takich jak Web 2.0, nowe media i media spolecznościowe, a także kwestię ich wpływu na kształt dziennikarstwa. Nie zabrakło także poszukiwania odpowiedzi na pytania o przyszłość Internetu i mediów społecznościowych. Rozdział kończy się refleksją etyczno-aksjologiczno-moralną nad techniką i zjawiskiem postępu technicznego.

Rozdział trzeci w całości poświęcono refleksji nad różnymi płaszczyznami i wymiarami zjawiska konwergencji, z jednoczesnym nawiązaniem do tematyki społeczeństwa informacyjnego i globalizacji. Kolejne trzy rozdziały poświęcone są funkcjonowaniu tradycyjnych mediów (prasy, radia i telewizji) w świecie analogowym i cyfrowym oraz obserwacji zmian i konsekwencji, jakie wynikają dla tychże mediów z przejścia w nowe, cyfrowe środowisko. Podjęto także próbę odgadnięcia, jak będzie wyglądać ich funkcjonowanie w przyszłości, przy czym prasie w całości poświęcono rozdział czwarty, zaś rozdziały piąty i szósty - radiu i telewizji. Ze względu na pewne cechy wspólne radiofonii i telewizji oba te media są omawiane łącznie: w rozdziale piątym możemy przyjrzeć się historii ich powstania oraz ewolucji i funkcjonowaniu w świecie analogowym, zaś rozdział szósty omawia ich funkcjonowanie w środowisku cyfrowym.

Cyfrowa rewolucja trwa. Kultura medialna i kształt otaczającego nas świata zmienia się każdego dnia. Oby niniejsza praca mogła stać się obecnie przyczynkiem i okazją do refleksji nad kierunkiem zachodzących zmian, a w przyszłości - świadectwem pytań, wątpliwości i przewidywań, które towarzyszyły nam w roku 2012.

(Fragment wstępu)

Szczegóły

Tytuł
Media w analogowym i cyfrowym świecie
Autor
Andrzej Adamski
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
miękka
Ilość stron
409
ISBN
9788371519246
Rodzaj
Książka
EAN
9788371519246
Data premiery
2012-11-27
Kraj produkcji
PL
Producent
Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy Włodzimierz Ulicki
ul. Inflancka 15/198
00-189 Warszawa
PL
226350301
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
42,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Media w analogowym i cyfrowym świecie - Andrzej Adamski
Media w analogowym i cyfrowym świecie
Andrzej Adamski
42,00 zł
Przejdź do koszyka
42,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO