29
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Media Władza Komunikacja
Opis
Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma Dziennikarstwo i Media; tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze kultury komunikowania społecznego, filmoznawcy, językoznawcy i teoretycy komunikacji. Zróżnicowane metodologicznie, tematycznie i materiałowo artykuły stanowią ciekawą propozycję nie tylko dla środowiska akademickiego, ale i dla licznych odbiorców, którym nieobca jest problematyka kształtowania wizerunku, wpływu, komunikacji międzykulturowej, reklamy i współczesnego dziennikarstwa w Polsce i na świecie.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Media Władza Komunikacja
Wydawnictwo
Seria
DZIENNIKARSTWO I MEDIA
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
188
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322935750
Redakcja
Borkowski Igor
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322935750
Dodałeś produkt do koszyka

Media Władza Komunikacja
29,00 zł
Recenzje