loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
34.92 Książki ZONA ZERO

Medialna wojna polsko-polska

Wydawnictwo: ZONA ZERO
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
34,92 zł
Cena rekomendowana: 49,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy

Opis

Niezwykła książka podsumowująca polską rzeczywistość medialną autorstwa znanego komentatora z kanału YT Analiza Polityczna, którego codzienne wejścia śledzi 180 tys. subskrybentów. 

Rozpoczyna się od schyłku PRL-u i opowieści o propagandowym sukcesie Jaruzelskiego w stanie wojennym. Zagląda za kulisy transformacji mediów po roku 1989, opisując monopol medialny strony liberalno-lewicowej  i wejście kapitału zagranicznego. Tłumaczy zasadę i przyczyny tworzenia kasty medialnych celebrytów i informacyjnego parasola ochronnego nad wybraną klasą polityczną – na przykładzie prezydenckiej pary Kwaśniewskich, którzy do tej pory królują w rankingach zaufania społecznego.



Autor sięga również do doświadczeń  mediów światowych:



•    Pucz za weneckim lustrem czyli jak big techy rzadzą nami bez żadnej kontroli społecznej

•    Programowanie neurolingwistyczne. Język jako narzędzie wpływu

•    Teoria deindywidualizacji i inżynieria społeczna

•    Algorytmy, bańki Informacyjne i fale hejtu w sieci społecznościowej 

•    Boty i trolle: armie cyfrowej wojny. Deepfake trzęsie światem

•    Co mogą celebryci, czyli efekt Taylor Swift 

•    Ciemna strona ekranu. Zagrożenia płynące ze współczesnych mediów



Łukasz Żygadło przypomina, jak wyglądała od kulis „nocna zmiana” i obalenie rządu Olszewskiego. Naświetla, jaką cezurą w mediach okazała się katastrofa smoleńska i towarzyszący jej przemysł pogardy. Przygląda się medialnemu tworzeniu partii politycznych w kolejnych akcjach „Zróbmy sobie koalicjanta”- opisuje rolę Palikota, Petru i Hołowni. Przypomina medialne ustawki jak wymyśloną aferę z nazistami świętującymi w lesie urodziny Hitlera.  W książce znalazły się liczne fragmenty wywiadów udzielonych autorowi, wypowiedzi naukowców, polityków i ludzi mediów.



•    Game changer polskiego ekosystemu medialnego – media społecznościowe

•    Młode wilki i tiktokowi politycy wymiatają stare złogi medialne

•    Próby wymuszania bojkotu reklamowego nowych mediów

•    Fenomen Kanału Zero

•    Zagraniczne środki w polskich mediach. US AID i kampanie wyborcze

Szczegóły

Tytuł
Medialna wojna polsko-polska
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
280
Format
145 x 205 x 24 mm
ISBN
978-83-68123-40-1
Rodzaj
Książka
EAN
9788368123401
Kraj produkcji
PL
Producent
Zona Zero sp z o.o.
Łopuszańska 32
02-220 Warszawa
PL
22 836-54-44
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
34,92 zł
Cena rekomendowana: 49,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
Dodałeś produkt do koszyka
Medialna wojna polsko-polska - Łukasz Żygadło
Medialna wojna polsko-polska
Łukasz Żygadło
34,92 zł
49,90 zł
Przejdź do koszyka
34,92 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO