38.44
Sport
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Medialne oblicza sportu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
38,44 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularność i siłę społecznego oddziaływania skupia dziś uwagę badaczy naukowych, funkcjonując jako ważny składnik dyskursu medialnego. Ponieważ obraz poszczególnych dyscyplin kreowany jest w sposób zapośredniczony, nie tylko z udziałem samych dziennikarzy, podlega on wielowątkowej rekonstrukcji dokonywanej przez uczo?nych na gruncie badań socjologicznych, psychologicznych i lingwistycznych. Książka, którą oddajemy do Państwa rąk, ma przybliżyć werbalny aspekt komunikacji medialnej dotyczącej sportu. Wpisuje się w nurt badań nad językiem sportu prowadzonych już od kilkunastu lat na Uniwersytecie Łódzkim.Ze Wstępu
Szczegóły
Tytuł
Medialne oblicza sportu
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
194
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381427395
Redakcja
Burska Katarzyna
Redakcja
Cieśla Bartłomiej
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381427395
Data premiery
2020-03-11
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Medialne oblicza sportu
38,44 zł
Recenzje