41.2
Książki
Aspra
Mediamorfozy
41,20 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli. Rzecz naukowa, ale pomaga w zrozumieniu codzienności. Bardziej niż się wydaje." prof. dr hab. Jacek Dąbała, Katolicki Uniwersytet Lubelski "Tytułowa mediamorfoza celowo przywołuje rozważania Karola Jakubowicza na temat transformacji środków komunikowania. Wspólnym wątkiem prezentowanych w niej publikacji jest bowiem substytucjonalny wymiar przemian mediów. Autorzy poszczególnych rozdziałów koncentrują się na tym, w jaki sposób nowe media i technologie cyfrowe zastępują media tradycyjne. Publikacja dobrze odzwierciedla wielowymiarowość i wieloaspektowość zjawiska mediamorfozy, a także różnorodność podejść badawczych do tematu. Czytelnik odnajduje w niej zarówno filozoficzną, humanistyczną analizę funkcji mediów z perspektywy epistemologii i metodologii nauk o zarządzaniu, jak i szczegółowe rozważania dotyczące przemian konkretnych formatów i gatunków medialnych." dr hab. Agnieszka Hess, Uniwersytet Jagielloński
Kraj produkcji: Polska
Producent:
ASPRA-JR F.H.U.
Dedala 8/44
03-982 Warszawa (Polska)
tel: 602628855
email: [email protected]
Szczegóły
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
222
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375456394
Redakcja
Gackowski Tomasz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375456394
Dodałeś produkt do koszyka
![Mediamorfozy](https://webimage.pl/pics/394/6/mediamorfozy-s9788375456394.jpg)
Mediamorfozy
41,20 zł
Recenzje