39.97
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Mediamorfozy
Opis
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli. Rzecz naukowa, ale pomaga w zrozumieniu codzienności. Bardziej niż się wydaje." prof. dr hab. Jacek Dąbała, Katolicki Uniwersytet Lubelski "Tytułowa mediamorfoza celowo przywołuje rozważania Karola Jakubowicza na temat transformacji środków komunikowania. Wspólnym wątkiem prezentowanych w niej publikacji jest bowiem substytucjonalny wymiar przemian mediów. Autorzy poszczególnych rozdziałów koncentrują się na tym, w jaki sposób nowe media i technologie cyfrowe zastępują media tradycyjne. Publikacja dobrze odzwierciedla wielowymiarowość i wieloaspektowość zjawiska mediamorfozy, a także różnorodność podejść badawczych do tematu. Czytelnik odnajduje w niej zarówno filozoficzną, humanistyczną analizę funkcji mediów z perspektywy epistemologii i metodologii nauk o zarządzaniu, jak i szczegółowe rozważania dotyczące przemian konkretnych formatów i gatunków medialnych." dr hab. Agnieszka Hess, Uniwersytet Jagielloński
Szczegóły
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
222
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375456394
Redakcja
Gackowski Tomasz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375456394
Dodałeś produkt do koszyka
Mediamorfozy
39,97 zł
Recenzje