40.01
Książki
Libron
Media.pl
Badanie nad mediami w Polsce
Wydawnictwo:
Libron
Oprawa: Miękka
Opis
Redaktorom tomu udało się zgromadzić teksty najbardziej znanych i znaczących badaczy z różnych obszarów wiedzy o mediach, a zarazem uczonych reprezentujących różne pokolenia w polskim medioznawstwie.Mamy tu nestorów tej dyscypliny wiedzy, jej ciągle aktywnych klasyków oraz młode (no, może nie tak bardzo) wilki. Są tu zatem reprezentanci prasoznawstwa, badacze mediów masowych, filmo- i telewizjoznawcy, badacze gier komputerowych i palimedialnego dziennikarstwa, specjaliści od sztuki nowych mediów i sieciowych prosumentów. [...]Każdy z nich mówiąc o mediach, mówi o czymś trochę innym i trochę inaczej. Obok nacechowanego etycznie dyskursu humanistycznego/hermeneutyki pojawia się relacja z projektu badawczego o charakterze ilościowo-jakościowym, nowemu odczytaniu koncepcji McLuhana towarzyszy pełen pasji esej o dziennikarzach-celebrytach. [...] Redaktorzy książki starali się uporządkować ten wielogłos od tekstów najbardziej ogólnych (przedstawienie stanu badań, wymiar etyczny w badaniu mediów i praktykach medialnych),poprzez różne aspekty metodologiczne współczesnego medioznawstwa (intencje metodologiczne, konkretne projekty badawcze oraz prezentacje metod i wyników badań), po konkretne obszary problemowe (dziennikarze/celebryci, archeologia mediów, sztuka i nowe media).Z recenzji wydawniczej prof. Tomasza Stępnia
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
280
Format
14.8x21.0
Języki
polski
ISBN
9788365705037
Redakcja
BielakTomasz
Redakcja
Ptaszek Grzegorz
Rodzaj
Książka
EAN
9788365705037
Data premiery
2017-02-08
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Libron Filip Lohner
Dodałeś produkt do koszyka

Media.pl
40,01 zł
Recenzje