34.89
Polityka
UMCS
Mediatyzacja komunikowania politycznego
W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Książka została poświęcona dwóm aktualnym problemom nauk o mediach i komunikowaniu: mediatyzacji i komunikowaniu politycznemu. Zagadnienia te połączono w jedną całość. Nie ulega wątpliwości, że tak właśnie jest. Komunikowanie polityczne jako centralny mechanizm wymiany informacji pomiędzy aktorami politycznymi (indywidualnymi i zbiorowymi) a obywatelami odbywa się głównie przez media masowe, które są w tym procesie aktywne, tzn. same nie tylko odzwierciedlają politykę, ale tworzą jej obraz, który przekazują do opinii publicznej będącej właściwą przestrzenią komunikowania politycznego [...]. Zebrane szkice analizują różne aspekty funkcjonowania zarówno mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa), jak i nowych mediów internetowych (np. Twitter). Myślą przewodnią jest komunikowanie polityczne i jego mediatyzacja. Autorzy patrzą na problemy z różnych perspektyw badawczo-teoretycznych[...] Książka dostarcza wiedzy strukturalnej polegającej na rozumieniu i wyjaśnianiu zjawisk i procesów medialno-poznawczych. Realizuje także funkcje metodologiczne i praktyczne. Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Michalczyka
Szczegóły
Tytuł
Mediatyzacja komunikowania politycznego
Podtytuł
W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
178
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377846766
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377846766
Data premiery
2015-10-02
Dodałeś produkt do koszyka
Mediatyzacja komunikowania politycznego
34,89 zł
Recenzje