44
Polityka
Wydawnictwo Naukowe UMK
Mediatyzacja polityki
Amerykańska kampania prezydencka 2008
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa: Miękka
Opis
Głównym tematem podejmowanym w książce jest proces mediatyzacji polityki podczas amerykańskiej kampanii prezydenckiej 2008 roku i właśnie z nim związana jest podstawowa hipoteza badawcza: media masowe w relacjach z polityką zdobywają pozycję centralną i od nich w większym stopniu zależy, jak te stosunki przebiegają. Chcąc rozbudować to założenie, można wskazać kilka hipotez pomocniczych, które pozwolą na uzyskanie pełnego obrazu mediatyzacji polityki. Po pierwsze, wpływ mediów masowych na system polityczny jest największy na poziomie struktur systemu, co znajduje później odzwierciedlenie w ich funkcjach. Po drugie, media wprowadzają własną logikę medialną w funkcjonowanie systemu politycznego, który dążąc do medialnej obecności działa według tych wytycznych. Po trzecie, media posługując się określonymi stylami i tematami relacji konstruują medialną rzeczywistość polityczną, z której społeczeństwo czerpie wiedzę na temat polityki.
Szczegóły
Tytuł
Mediatyzacja polityki
Podtytuł
Amerykańska kampania prezydencka 2008
Autor
Wojtkowski Łukasz
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323128885
Rodzaj
Książka
EAN
9788323128885
Data premiery
2012-11-30
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UMK
Dodałeś produkt do koszyka

Mediatyzacja polityki
44,00 zł
Recenzje