36.75
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy
Opis
Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych narzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji.
Szczegóły
Tytuł
Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy
Autor
Taylor Lisa
, Willis Andrew
Wydawnictwo
Seria
MEDIA
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
276
Format
16.7x23.0cm
Języki
polski
ISBN
8323321604
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Król Marek
Tytuł oryginału
MEDIA STUDIES
Rodzaj
Książka
EAN
9788323321606
Data premiery
2006-09-23
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy
36,75 zł
Recenzje