loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
45 Książki Oficyna Wydawnicza Aspra

Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu

Seria: Media początku XXI wieku
Oprawa: Miękka
45,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Tom 32. serii ?Media początku XXI wieku? wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Autorzy monografii dostrzegli i zaprezentowali złożoność zjawiska memu internetowego jako formy przekazu. Dzięki temu publikacja ma charakter interdyscyplinarny. Odnajdziemy w niej teksty prezentujące analizy i refleksje podjęte z perspektywy kulturoznawczej, antropologicznej, semiotycznej, medioznawczej, politologicznej czy komunikologicznej. Ta dywersyfikacja ujęć nie odbiera jednak książce spójności. Autorzy przyjmują założenie o dużym znaczeniu memów internetowych w poszerzaniu pola debaty publicznej, negocjowaniu znaczeń i konstruowaniu tożsamości grupowych. Publikacja jest interesująca poznawczo, ważna i aktualna. Istotnie uzupełnia istniejącą literaturę przedmiotu. dr hab. Michał Zaremba, Uniwersytet Warszawski Należy docenić wysiłek autorów i redaktorów, którzy podjęli się zadania uchwycenia i naukowej refleksji nad zjawiskiem tak ulotnym, jak internetowe memy. W dobie powszechnej i cyfrowej nietrwałości, ulotności i tymczasowości naukowcy nie mogą spać spokojnie. Stąd też trzeba się cieszyć, że twórcy recenzowanej publikacji zdecydowali się wyruszyć na cyfrowe łowy, by gdzieś na pograniczach kształtującej swój obszar badawczy młodej dyscypliny naukowej, jaką są nauki o mediach, szukać i wyjaśniać kulturowe mechanizmy, rządzące rodzeniem się memów, ich ewolucją oraz odchodzeniem w cyfrową niepamięć. Cieszy zatem fakt, że ów metodologiczny rekonesans, jakiego podjęli się autorzy i redaktorzy, jest tak owocny. Pozwala on bowiem z całym przekonaniem włączyć obszar memetyki w pole badawcze nauk o mediach. ks. dr hab. Andrzej Adamski, prof. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Szczegóły

Tytuł
Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu
Seria
Media początku XXI wieku
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
262
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375457933
Redakcja
Gackowski Tomasz
Redakcja
Brylska Karolina
Redakcja
Patera Mateusz
Rodzaj
Książka
EAN
9788375457933
Data premiery
2017-12-06
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dedala 8/44
03-982 Warszawa
PL
602628855
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
45,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu
Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu
45,00 zł
Przejdź do koszyka
45,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO