71.56
Prawo pracy i HR
Wolters Kluwer
Mentoring. Teoria i dobre praktyki
71,56 zł
Cena rekomendowana: 89,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: jutro (wtorek 01.04.2025)
Opis
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu.
Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.:
Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.:
- współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu,
- kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy,
- wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW),
- korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji.
Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.
„Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. - Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.
„Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. - Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Mentoring. Teoria i dobre praktyki
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2025
Oprawa
Broszurowa
Ilość stron
220
Języki
polski
ISBN
9788383902746
Kraj produkcji
PL
Rodzaj
Książka
EAN
9788383902746
Data premiery
2025-02-06
Dodałeś produkt do koszyka

Mentoring. Teoria i dobre praktyki
71,56 zł
Recenzje