39
Książki
C. H. Beck
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
Teoria i praktyka
Opis
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.Autorka odpowiada między innymi na pytania: * jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży * jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów * jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową * jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt * jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepuPraca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.
Szczegóły
Tytuł
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
Podtytuł
Teoria i praktyka
Autor
Witek Lucyna
Wydawnictwo
Seria
VADEMECUM MENEDŻERA
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
294
Format
15.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788374836791
Rodzaj
Książka
EAN
9788374836791
Data premiery
2009-08-01
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
39,00 zł
Recenzje