33.6
                                            Książki
                                            Adam Marszałek
                                        
                                        Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Opis
                                Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Grabowska Magdalena
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            
                                                                                                            Seria                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Oblicza Mediów
                                                                                                                                                                                                                    
                                            Rok wydania
                                            2013
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            128
                                        Format
                                            16.0x22.5cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788377808313
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788377808313
                                        Data premiery
                                            2014-01-28
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Wydawnictwo Adam Marszałek
                                                
                                                    
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
        
                        
                        
                            Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
                        
                    
                                            
                    
                    
                    33,60 zł
                                            
                                                    
Recenzje