33.6
Książki
Adam Marszałek
Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Opis
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.
Szczegóły
Tytuł
Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Autor
Grabowska Magdalena
Wydawnictwo
Seria
Oblicza Mediów
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
128
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377808313
Rodzaj
Książka
EAN
9788377808313
Data premiery
2014-01-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
33,60 zł
Recenzje