39
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Metodologie badań medioznawczych
Opis
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów masowych, należy bowiem uwzględnić różne grupy problemów. Każdy z nich mógłby, a nawet powinien być rozpatrywany z kilku punktów widzenia.Na książkę składają się e artykuły przygotowane przez kompetentnych autorów, w których w sposób ciekawy odnoszą się oni do wielu aspektów teoretycznych związanych z naukami o mediach. Dzięki takim opracowaniom pojawiają się wspólnie definiowane zjawiska, określane są problemy do rozwiązania, przyjmowane techniki i metody badań. Publikacja ta jest więc kolejnym krokiem na drodze do wypracowania założeń metodologicznych w środowisku medioznawczym w Polsce.Prof.. Dr hab.. Marek Jabłonowski, Uniwersytet Warszawski
Szczegóły
Tytuł
Metodologie badań medioznawczych
Wydawnictwo
Seria
Media początku XXI wieku
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
242
Format
15.8x23.4cm
Języki
polski
ISBN
9788375455649
Rodzaj
Książka
EAN
9788375455649
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Metodologie badań medioznawczych
39,00 zł
Recenzje