35.99
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Metodologie i praktyki badawcze
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Zmediatyzowana rzeczywistość dostarcza potencjalnym badaczom niespotykanych dotąd w nauce zasobów danych. Wyjątkowość sytuacji, z którą mamy do czynienia, to nie tylko kwestia ilości, to także przełamanie barier technologicznych w dostępie, dostarczenie wielorakich narzędzi do analiz, działań badawczych, fragmentacji, scalania, rekonfigurowania ? wszystkiego z wszystkim. Pytanie pierwsze brzmi, co z tym wszystkim robimy, co z tego wyniknie dla władz poznawczych człowieka. Jest jeszcze pytanie drugie, mniej oczywiste: czy dostępność materiału i jego operacjonalizowalność to jedyna zmiana. A relacja badacz? materiał badawczy? Co z nią się dzieje w dobie big data? Metodologie i praktyki badawcze medioznawstwa zajmują praktycznie i w refleksji teoretycznej autorów dziewiątego numeru czasopisma ?Dziennikarstwo i Media?.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Metodologie i praktyki badawcze
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
180
Języki
polski
ISBN
9788322936443
Redakcja
Borkowski Igor
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322936443
Data premiery
2019-06-13
Dodałeś produkt do koszyka

Metodologie i praktyki badawcze
35,99 zł
Recenzje