79.58
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.
Szczegóły
Tytuł
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
352
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301137717
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301137717
Dodałeś produkt do koszyka
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
79,58 zł
Recenzje