4
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Jedna z nielicznych na rynku pozycji przedstawiających powiązania procesów decyzyjnych z nowoczesną teorią testów i weryfikacji hipotez statystycznych przy wykorzystaniu komputerowych pakietów statystycznych: KMSS, SAS, SPSS, STATISTICA, STATGRAPHICS. Praca ma dwie warstwy: informatyczno-statystyczną i merytoryczno-branżową, dotyczącą zagadnień analizy oraz sondażu rynku w aspekcie socjologicznym i psychologicznym. Autorka akcentuje szczególnie powiązanie decyzji i sukcesu firmy handlowej z wynikami analizy rynku uzyskanymi za pomocą tanich, ale trafnych badań sondażowych. Ważny praktyczny aspekt publikacji stanowią konkretne przykłady badań i wzorcowe analizy statystyczne. Treści podręcznika znakomicie korespondują z programem zajęć ze statystyki, marketingu i socjologii w szkołach wyższych.
Szczegóły
Tytuł
Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku
Autor
Kowal Jolanta
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
1998
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
16,5x24 cm
Języki
polski
ISBN
830112489x
Rodzaj
Książka
EAN
9788301124892
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku
4,00 zł
Recenzje