99.91
Książki
MT Biznes
Metody wyceny spółki
Perspektywa klienta i inwestora
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Twarda
Opis
Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z bogatą tematyką metod wyceny spółek kapitałowych. Autorzy przedstawiają ten problem z trzech różnych punktów widzenia: klientów, inwestorów oraz rynku kapitałowego. W część I przedmiotem rozważań jest perspektywa klientów: kapitału klienta, jego wartości, wpływ relacji z klientem na wycenę przedsiębiorstwa oraz rentowność klienta ponadto kwestie kapitału intelektualnego i informacyjnego, wyceny wartości niematerialnych i prawnych, metod informacji oraz wyceny marki. Tematem części II jest finansowe podejście do wyceny spółek, tj. perspektywa inwestora i akcjonariusza. Autorzy charakteryzują metody DCV i EVA, zdyskontowanych dywidend, porównawcze oraz opcji rzeczowych. Omawiają wyceny projektów inwestycyjnych i wyceny przez fundusze wysokiego ryzyka, jak również ryzyko bankructwa i znaczenie credit-ratingu. Część III poświęcona jest perspektywie rynku kapitałowego, randze inwestorów indywidualnych na rynku, nowym technologiom w relacjach inwestorskich.
Szczegóły
Tytuł
Metody wyceny spółki
Podtytuł
Perspektywa klienta i inwestora
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Twarda
Ilość stron
688
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788388840791
Rodzaj
Książka
EAN
9788388840791
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Metody wyceny spółki
99,91 zł
Recenzje