15.5
Psychologia
Impuls
Między przekazem a odkryciem. Twórcze sposoby na rozwiązywanie zadań matematycznych przez dzieci
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Kartonowa
Opis
W książce Autorka stara się udzielić odpowiedzi na następujące pytania: Jak pomagać uczniowi, by nie zostawiać dziecka samemu sobie, a jednocześnie pozwolić mu na samodzielną pracę? Jak nie pomagać za dużo, zabierając przyjemność osobistego sukcesu? Jak wprowadzać dziecko w świat matematyki, nie traktując jej jako zasobu wiedzy, ale przede wszystkim jako sposobu patrzenia na świat i sposobu jej myślenia? Jak wykorzystać jej treści i narzędzia dla wspierania rozwoju umysłowego, społecznego i emocjonalnego u dziecka?
W publikacji część praktyczna łączy się z przestrzeganiem jawnego, systematycznego pokazywania teoretycznych podstaw proponowanych rozwiązań i udzielanych rad. Autorka podkreśla, że aktywność matematyczna dziecka może i powinna być fundamentem drogi do sukcesu na innych płaszczyznach i poziomach nauczania. Książka kierowana jest przede wszystkim do nauczycieli, którzy chcą pomóc dziecku na początku tej drogi.
W publikacji część praktyczna łączy się z przestrzeganiem jawnego, systematycznego pokazywania teoretycznych podstaw proponowanych rozwiązań i udzielanych rad. Autorka podkreśla, że aktywność matematyczna dziecka może i powinna być fundamentem drogi do sukcesu na innych płaszczyznach i poziomach nauczania. Książka kierowana jest przede wszystkim do nauczycieli, którzy chcą pomóc dziecku na początku tej drogi.
Szczegóły
Tytuł
Między przekazem a odkryciem. Twórcze sposoby na rozwiązywanie zadań matematycznych przez dzieci
Autor
Wojnarowska Monika
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Kartonowa
Ilość stron
84
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373088962
Rodzaj
Książka
EAN
9788373088962
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

Między przekazem a odkryciem. Twórcze sposoby na rozwiązywanie zadań matematycznych przez dzieci
15,50 zł
Recenzje