40.94
Książki
Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Międzynarodowe public relations
jako narzędzie konkurencyjności gospodarki
Wydawnictwo:
Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Oprawa: Miękka
40,94 zł
Cena rekomendowana: 43,08 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym. W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego popytu na zaufanie, reputacja odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu procesów gospodarczych. Przedstawione w książce badania wskazują, że państwa, jako podmioty globalnej konkurencji, prowadzą aktywną politykę komunikacyjną, a działania te wykorzystują głównie do realizacji celów ekonomicznych, w tym poprawy ich konkurencyjności.W opracowaniu, oprócz konceptualizacji międzynarodowego public relations, zaprezentowane zostały narzędzia, specjalizacje i strategie prowadzenia tej działalności. Znaczną część pracy poświęcono analizieprzypadków, gdzie można znaleźć między innymi liczne przykłady wykorzystywania efektu kraju pochodzenia przez podmioty globalnej konkurencji oraz analizy prowadzonych przez państwa działań z zakresu międzynarodowego public relations.W książce zaprezentowane zostało ekonocentryczne podejście do badań nad międzynarodowym public relations. Prowadzone analizy służyły określeniu rynkowej wartości działań komunikacyjnych państwai ich efektów. W opracowaniu przedstawiono metody pomiaru wartości reputacji oraz wyniki przeprowadzonych badań, w których uwzględniono takie wielkości, jak premia za reputację kraju, kapitał reputacji oraz konkurencyjność kraju pochodzenia.
Szczegóły
Tytuł
Międzynarodowe public relations
Podtytuł
jako narzędzie konkurencyjności gospodarki
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
238
Języki
polski
ISBN
9788376544403
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788376544403
Dodałeś produkt do koszyka
Międzynarodowe public relations
40,94 zł
Recenzje