52.64
                                            Książki
                                            C. H. Beck
                                        
                                        Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
Opis
                                Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze. Tematyka () pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R.Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEKUniwersytet Ekonomiczny w KrakowieUkład książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. () Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. () Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku. Dr hab. Jacek Batóg, prof. USUniwersytet Szczeciński
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Andrzej Bąk
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            
                                                                                                            Seria                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Metody ilościowe
                                                                                                                                                                                                                    
                                            Wydanie
                                            1
                                        Rok wydania
                                            2013
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            210
                                        Format
                                            16.5x23.8cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788325549473
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788325549473
                                        Data premiery
                                            2013-09-17
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
                                                
                                                    
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
        
                        
                        
                            Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
                        
                    
                                            
                    
                    
                    52,64 zł
                                            
                                                    
Recenzje