loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
52.64 Książki C. H. Beck

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R

Wydawnictwo: C. H. Beck
Oprawa: Miękka

Opis

Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze. Tematyka () pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R.Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEKUniwersytet Ekonomiczny w KrakowieUkład książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. () Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. () Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku. Dr hab. Jacek Batóg, prof. USUniwersytet Szczeciński

Szczegóły

Tytuł
Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
210
Format
16.5x23.8cm
Języki
polski
ISBN
9788325549473
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788325549473

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R - Andrzej Bąk
Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
Andrzej Bąk
52,64 zł
Przejdź do koszyka
52,64 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO