41.54
Marketing i ekonomia
Onepress
Mistrz sprzedaży
Wydawnictwo:
Onepress
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
41,54 zł
Cena rekomendowana: 59,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Zapłać za 30 dni
Opis
Kultowy poradnik sprzedaży w zupełnie nowej odsłonie
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.
Najnowsze wydanie książki, która jest obowiązkową pozycją w biblioteczce każdego polskiego handlowca, uwzględnia wszystkie zmiany, jakie zaszły na rynku, w dostępnych technologiach i w prawie. Autor wziął także pod uwagę to, że dziś sprzedażą zajmują się niemal wszyscy - nie tylko wydelegowani specjalnie do tego celu pracownicy, ale właściwie każdy, kto ma kontakt z klientem, czy to bezpośredni, czy telefoniczny, czy też online. Na lekturze Mistrza sprzedaży zyska zatem każda z tych osób, książka bowiem porusza kwestie uniwersalne, bez których znajomości trudno odnieść sukces w handlowaniu.
"Co lepiej brzmi: Kupiłem nowy samochód czy Sprzedali mi nowy samochód?
Odpowiedź jest oczywista.
W pierwszym przypadku mamy do czynienia z akcją ze strony klienta — aktywnością.
W tym drugim — z poddaniem się pewnemu procesowi, czyli biernością.
Właśnie tak: uwielbiamy kupować, ale nie lubimy, jak ktoś nam coś sprzedaje.
Jeżeli pragniesz komuś coś sprzedać, licz się z trudnościami.
Jeżeli pomożesz komuś coś kupić, przygotuj się na sukces.
Przyznam, że kiedy pisałem te słowa, nie przypuszczałem, że aż tak bardzo ten koncept się rozwinie. Obecnie znaczna część sprzedaży w formule B2C wykorzystuje właśnie ten sposób postrzegania procesu sprzedaży — nie sprzedawaj, tylko spraw, aby klient sam chciał kupić."
fragment książki
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.
Najnowsze wydanie książki, która jest obowiązkową pozycją w biblioteczce każdego polskiego handlowca, uwzględnia wszystkie zmiany, jakie zaszły na rynku, w dostępnych technologiach i w prawie. Autor wziął także pod uwagę to, że dziś sprzedażą zajmują się niemal wszyscy - nie tylko wydelegowani specjalnie do tego celu pracownicy, ale właściwie każdy, kto ma kontakt z klientem, czy to bezpośredni, czy telefoniczny, czy też online. Na lekturze Mistrza sprzedaży zyska zatem każda z tych osób, książka bowiem porusza kwestie uniwersalne, bez których znajomości trudno odnieść sukces w handlowaniu.
"Co lepiej brzmi: Kupiłem nowy samochód czy Sprzedali mi nowy samochód?
Odpowiedź jest oczywista.
W pierwszym przypadku mamy do czynienia z akcją ze strony klienta — aktywnością.
W tym drugim — z poddaniem się pewnemu procesowi, czyli biernością.
Właśnie tak: uwielbiamy kupować, ale nie lubimy, jak ktoś nam coś sprzedaje.
Jeżeli pragniesz komuś coś sprzedać, licz się z trudnościami.
Jeżeli pomożesz komuś coś kupić, przygotuj się na sukces.
Przyznam, że kiedy pisałem te słowa, nie przypuszczałem, że aż tak bardzo ten koncept się rozwinie. Obecnie znaczna część sprzedaży w formule B2C wykorzystuje właśnie ten sposób postrzegania procesu sprzedaży — nie sprzedawaj, tylko spraw, aby klient sam chciał kupić."
fragment książki
Szczegóły
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
344
Format
14.0 x 20.8 cm
ISBN
9788328909618
Rodzaj
Książka
EAN
9788328909618
Data premiery
2024-06-04
Dodałeś produkt do koszyka
Mistrz sprzedaży
41,54 zł
Recenzje