29.81
Książki
Wydawnictwo Naukowe UAM
Misyjność mediów katolickich na przykładzie Radia Emaus.
Studium pragmalingwistyczne
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
Opis
Publikacja stanowi studium pragmalingwistyczne, w którym autorka analizuje zjawisko misyjności w mediach katolickich na przykładzie konkretnej stacji poznańskiej, Radia Emaus, jako radia środka, realizującego zakreśloną w taki sposób działalność programową. Analizie poddano materiał z lat 2010-2016. W części teoretycznej omówiono radio jako medium misyjne. Zaprezentowano radio jako medium werbalne i parawerbalne, towarzyszące, powszechne, nielinearne i komunikujące. Stworzono model komunikacji radiowej w perspektywie misyjnej, uwzględniający cztery aspekty (autoprezentacja, budowanie relacji, ewangelizacja, aksjologizacja). Omówiono pojęcie misyjności w ujęciu leksykograficznym i legislacyjnym (świeckim i religijnym), a także działalność radiostacji archidiecezji poznańskiej, wypełniającej nauczanie Kościoła katolickiego. W części praktycznej przedstawiono strategie komunikacyjne jako sposoby realizacji misji w Radiu Emaus, przedstawiono analizę materiału za pomocą autoprezentacji, budowania relacji, ewangelizacji oraz aksjologizacji jako radiowych strategii komunikacyjnych.
Szczegóły
Tytuł
Misyjność mediów katolickich na przykładzie Radia Emaus.
Podtytuł
Studium pragmalingwistyczne
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
322
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323233329
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323233329
Dodałeś produkt do koszyka
Misyjność mediów katolickich na przykładzie Radia Emaus.
29,81 zł
Recenzje