55.98
Książki
Nieoczywiste
Mity marketingowe
Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
55,98 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. ?Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało?? ?? to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.Wychodząc z powyższych założeń, autor ? ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej ? przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości. Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące:? istoty marketingu,? komunikacji marketingowej,? zarządzania marką,? strategii marketingowych,? tworzenia relacji z nabywcami,? kariery w marketingu.Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swojej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.
Szczegóły
Tytuł
Mity marketingowe
Podtytuł
Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
3
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
316
Format
20.4x14.3
Języki
polski
ISBN
9788363391041
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391041
Dodałeś produkt do koszyka
Mity marketingowe
55,98 zł
Recenzje