loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
60.06 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN
-6%

Mity PR-u
Czy nie ma złej sławy?

Oprawa: Miękka
60,06 zł
64,00 zł
Cena regularna: 64,00 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 52,80 zł (+14%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

"Nad pytaniem: ?Czym jest PR?? zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy.Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy przeglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych ? zawsze możecie spodziewać się, że PR maczał w tym palce.Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia się wiele szkodliwych nieporozumień. (?) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją wewnątrz i wokół branży PR-u, oraz przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: ?Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili?."Ze wstępu autora"Ciekawe i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych tematyką."Bartosz MilczarczykWiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR

Szczegóły

Tytuł
Mity PR-u
Podtytuł
Czy nie ma złej sławy?
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
318
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301205904
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Ożarowska Aleksandra
Tytuł oryginału
Myths of PR. All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301205904
Data premiery
2019-06-12

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
60,06 zł
64,00 zł
Cena regularna: 64,00 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 52,80 zł (+14%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Mity PR-u - Leigh Rich
Mity PR-u
Leigh Rich
60,06 zł
64,00 zł
Przejdź do koszyka
60,06 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO