59.18
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mity PR-u
Czy nie ma złej sławy?
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
59,18 zł
Cena rekomendowana: 64,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
"Nad pytaniem: ?Czym jest PR?? zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy.Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy przeglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych ? zawsze możecie spodziewać się, że PR maczał w tym palce.Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia się wiele szkodliwych nieporozumień. (?) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją wewnątrz i wokół branży PR-u, oraz przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: ?Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili?."Ze wstępu autora"Ciekawe i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych tematyką."Bartosz MilczarczykWiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR
Szczegóły
Tytuł
Mity PR-u
Podtytuł
Czy nie ma złej sławy?
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
318
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301205904
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Ożarowska Aleksandra
Tytuł oryginału
Myths of PR. All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301205904
Data premiery
2019-06-12
Dodałeś produkt do koszyka
Mity PR-u
59,18 zł
Recenzje