31.4
Książki
Adam Marszałek
Młody plakat polski 2000–2010
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Opis
Niniejsza publikacja poświęcona jest polskiemu plakatowi pierwszej dekady XXI w. w kontekście przewartościowań i przemian w obszarze współczesnego projektowania graficznego. Podjęte zostały próby określenia kondycji i statusu polskiego plakatu w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości społeczno-ekonomicznej i w dziedzinie technologii. Pytania i refleksje dotyczą formy i funkcji plakatu, nowych przestrzeni, w których zaistniał, ale przede wszystkim miejsca tego tradycyjnego już, bądź co bądź, medium w projektowaniu graficznym. Trudno było uciec od historii, od spojrzenia wstecz na dokonania artystów kojarzonych z Polską Szkołą Plakatu, a z drugiej strony – powstrzymać się od prognozowania na temat przyszłości plakatu w zdigitalizowanym współczesnym świecie.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
miękka
Ilość stron
175
ISBN
9788377802779
Rodzaj
Książka
EAN
9788377802779
Data premiery
2012-05-22
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Młody plakat polski 2000–2010
31,40 zł
Recenzje