26
Pedagogika
Jedność
Moc wychowawcza przypadkowych zdarzeń w świetle introcepcji wartości
Wydawnictwo:
Jedność
Oprawa: Miękka
Opis
Każdy z nas żyje w przestrzeni sytuacji celowych, zaplanowanych, przemyślanych czasem w najdrobniejszych szczegółach oraz tych przypadkowych, zaskakujących nas, które zesłał los. Sytuacje tworzone celowo jako sytuacje wychowawcze znalazły swoje miejsce w szerokiej literaturze, natomiast sytuacjom niezamierzonym, sytuacjom przez uczestnictwo, sytuacjom życiowym w literaturze pedagogicznej nie poświęcono dotychczas należytej uwagi, choć przecież są również znaczące wychowawczo. Mają charakter efemeryczny, ale efekty są stałe, a niektóre przetrwały wieki: przypadkowe sytuacje stały się przecież źródłem odkryć światowych. Brak znaczącego miejsca dla tego typu sytuacji w literaturze pedagogicznej oraz ich aksjologiczne znaczenie w życiu człowieka uzasadnia podjęcie tych zagadnień. Główny problem badawczy prezentowanej publikacji zawiera się w pytaniu: W czym wyraża się moc wychowawcza przypadkowych zdarzeń w świetle introcepcji wartości
Szczegóły
Tytuł
Moc wychowawcza przypadkowych zdarzeń w świetle introcepcji wartości
Autor
Chałas Krystyna
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
184
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788376605012
Rodzaj
Książka
EAN
9788376605012
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Jedność
Podmiot odpowiedzialny
Wydawnictwo Jedność
Dodałeś produkt do koszyka

Moc wychowawcza przypadkowych zdarzeń w świetle introcepcji wartości
26,00 zł
Recenzje