46.78
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Moda model(ka) i czytelnicy
O ikonicznych reprezentacjach w kulturze
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
46,78 zł
Cena rekomendowana: 51,50 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Tytuł monografii Moda: model(ka) i czytelnicy. O ikonicznych reprezentacjach w kulturze wskazuje na ścisłą relację pomiędzy modą jako fenomenem kulturowym a modelem jako kulturowym wzorcem poznawczym. Dzięki temu Czytelnik otrzymuje bogate, gęste opracowanie ukazujące swoisty splot wątków tworzonych w obrębie omawianego zagadnienia, a także może spojrzeć na modę jako całościowe zjawisko społeczne w rozumieniu M. Maussa, przekraczając tym samym wąską definicję kultury, w ramach której moda zazwyczaj jest określana. Monografia stanowi oryginalne ujęcie problemu, proponuje też ciekawą i zróżnicowaną perspektywę poznawczą. Z pewnością dużym atutem książki jest zestawienie tekstów autorów zagranicznych i polskich, co pozwala przy okazji na przekrojowy ogląd współczesnej humanistyki. Moda nie jest tu sprowadzona jedynie do roli manekina, to raczej pozostając w kręgu tej metaforyki swoisty wybieg, pozwalający zaprezentować kulturowe modele w aktualnym kontekście i uchwycić ich dynamikę.Z recenzji dr. hab. Marka Pacukiewicza (UŚ)
Szczegóły
Tytuł
Moda model(ka) i czytelnicy
Podtytuł
O ikonicznych reprezentacjach w kulturze
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
336
Format
16.9x24.0
Języki
polski
ISBN
9788380881556
Redakcja
Gołąb Mariusz
Redakcja
Schiller Natalia
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380881556
Dodałeś produkt do koszyka
Moda model(ka) i czytelnicy
46,78 zł
Recenzje