0
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Model polityka popularnego w państwach anglosaskich
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: twarda
Opis
W jaki sposób niektórym politykom udaje się utrzymać dużą popularność nawet po kilku latach rządzenia lub sprawowania urzędu? Często wygrywają wybory tuż po zakończeniu pierwszej, drugiej lub kolejnej kadencji. Wydają się także wiarygodni i charyzmatyczni. Czy to z powodu ich ciężkiej pracy lub wrodzonych cech? Czy raczej sztaby wyborcze narzucają wizerunkowy cel, do którego powinni dążyć kandydaci? Może zatem istnieje wzorzec, lista cech, którymi miałby się charakteryzować polityk sprawnie zarządzający wrażeniem i utrzymujący popularność na wysokim poziomie.
Autor książki analizuje poszczególne elementy wizerunku i komunikacji politycznej oraz w formie pogłębionego opisu i licznych wizualizacji buduje model polityka popularnego. To pozycja zarówno dla uczestników sceny politycznej, jak i dla wszystkich, którzy chcą się jej krytycznie przyglądać i dokonywać świadomych wyborów.
Bardzo wysoko oceniam oryginalność tej monografii oraz jej wkład w naukę. Przeprowadzone badania znakomicie uzupełniają lukę w literaturze przedmiotu, a ponadto stanowią kompendium wiedzy, która może zostać wykorzystana w sposób praktyczny przez aktorów politycznych, doradców, spin doktorów.
Z recenzji prof. dr hab. Agnieszki Kasińskiej-Metryki
Na uwagę zasługują nowatorski charakter wyboru problematyki badawczej, innowacyjne ujęcie omawianego zagadnienia, imponujący materiał źródłowy stanowiący jej podstawę teoretyczną i faktograficzną, jak również poprawność całego wywodu i przystępny styl narracji.
Z recenzji dra hab. Szymona Ossowskiego, prof. UAM
Paweł Rogaliński– badacz, praktyk i teoretyk mediów, marketingu i edukacji, doktor w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie). Ukończył zarządzanie (2010–2012), stosunki międzynarodowe: nauki polityczne (2006–2011) oraz filologię angielską (2006–2010) na Uniwersytecie Łódzkim. Redaktor naczelny portalu popularnonaukowego „Przegląd Dziennikarski”, prezes organizacji pozarządowej. Otrzymał kilkanaście nagród i wyróżnień krajowych i międzynarodowych, między innymi w Londynie, Berlinie, Warszawie i Brukseli.
Autor książki analizuje poszczególne elementy wizerunku i komunikacji politycznej oraz w formie pogłębionego opisu i licznych wizualizacji buduje model polityka popularnego. To pozycja zarówno dla uczestników sceny politycznej, jak i dla wszystkich, którzy chcą się jej krytycznie przyglądać i dokonywać świadomych wyborów.
Bardzo wysoko oceniam oryginalność tej monografii oraz jej wkład w naukę. Przeprowadzone badania znakomicie uzupełniają lukę w literaturze przedmiotu, a ponadto stanowią kompendium wiedzy, która może zostać wykorzystana w sposób praktyczny przez aktorów politycznych, doradców, spin doktorów.
Z recenzji prof. dr hab. Agnieszki Kasińskiej-Metryki
Na uwagę zasługują nowatorski charakter wyboru problematyki badawczej, innowacyjne ujęcie omawianego zagadnienia, imponujący materiał źródłowy stanowiący jej podstawę teoretyczną i faktograficzną, jak również poprawność całego wywodu i przystępny styl narracji.
Z recenzji dra hab. Szymona Ossowskiego, prof. UAM
Paweł Rogaliński– badacz, praktyk i teoretyk mediów, marketingu i edukacji, doktor w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie). Ukończył zarządzanie (2010–2012), stosunki międzynarodowe: nauki polityczne (2006–2011) oraz filologię angielską (2006–2010) na Uniwersytecie Łódzkim. Redaktor naczelny portalu popularnonaukowego „Przegląd Dziennikarski”, prezes organizacji pozarządowej. Otrzymał kilkanaście nagród i wyróżnień krajowych i międzynarodowych, między innymi w Londynie, Berlinie, Warszawie i Brukseli.
Szczegóły
Tytuł
Model polityka popularnego w państwach anglosaskich
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Oprawa
twarda
Ilość stron
416
Format
158 x 235 mm
ISBN
978-83-233-7367-4
Rodzaj
Książka
EAN
9788323373674
Data premiery
2023-04-14
Dodałeś produkt do koszyka
Model polityka popularnego w państwach anglosaskich
0,00 zł
Recenzje