61.59
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Modele biznesu w Internecie
Teoria i studia przypadków polskich firm
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę. W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze. Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
Szczegóły
Tytuł
Modele biznesu w Internecie
Podtytuł
Teoria i studia przypadków polskich firm
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
16.8x23.8cm
Języki
polski
ISBN
9788301180225
Redakcja
Doligalski Tymoteusz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301180225
Data premiery
2014-10-21
Dodałeś produkt do koszyka
Modele biznesu w Internecie
61,59 zł
Recenzje