78.57
Marketing i ekonomia
Difin
Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej.
Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.
Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
252
Języki
polski
ISBN
9788382702712
Rodzaj
Książka
EAN
9788382702712
Data premiery
2024-01-15
Dodałeś produkt do koszyka
Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów
78,57 zł
Recenzje