39.99
Pozostałe
OLÉ
Moja marka
Wydawnictwo:
OLÉ
Oprawa: Miękka
Opis
Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonalds, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
320
Format
15.5x23.4cm
Języki
polski
ISBN
9788328010673
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328010673
Dodałeś produkt do koszyka

Moja marka
39,99 zł
Recenzje