46.44
Książki
Helion
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
46,44 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: jutro (piątek 15.11.2024)
Zapłać za 30 dni
Opis
Poznaj tajniki programowania grafiki 3D we frameworku MonoGame, dzięki któremu powstały takie hity jak Stardew Valley czy Carrion. Monogame jako kontynuator XNA oferuje twórcom gier ogromne perspektywy, swobodę i możliwość dostarczania gier na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne, łącznie z mobilnymi, pozostając przy tym całkowicie darmowym. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier i mających przynajmniej podstawową wiedzę o wykorzystywanym w Monogame języku programowania C#.
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.
Dzięki książce:
* zgłębisz programowanie grafiki 3D
* zaczniesz tworzyć trójwymiarowe gry wideo
* poznasz tajniki frameworka MonoGame
* dowiesz się o wykorzystaniu C# w gamedevie
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.
Dzięki książce:
* zgłębisz programowanie grafiki 3D
* zaczniesz tworzyć trójwymiarowe gry wideo
* poznasz tajniki frameworka MonoGame
* dowiesz się o wykorzystaniu C# w gamedevie
Szczegóły
Tytuł
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D
Autor
Wydawnictwo
Oprawa
Miękka
Format
15.8x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788328393509
Rodzaj
Książka
EAN
9788328393509
Data premiery
2023-10-10
Dodałeś produkt do koszyka
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D
46,44 zł
Recenzje