52.37
Książki
Difin
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: miękka
Opis
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2017
Oprawa
miękka
Ilość stron
238
Format
176x250 mm
ISBN
9788380854277
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380854277
Dodałeś produkt do koszyka
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta
52,37 zł
Recenzje