29
Pozostałe
Studio Emka
Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta
Wydawnictwo:
Studio Emka
Oprawa: broszura
Opis
Niniejsza książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody, których stosowanie pozwoli Ci zdobyć szacunek i uznanie klientów już Tobie wiernych i pozyskanie zupełnie nowych - na zawsze. Metody zaproponowane przez autora nie są łatwe do zastosowania, ale za to niezmiernie skuteczne.
Poniżej kilka rad autora:
- Życzenia klienta są ważniejsze niż stosowane w firmie zasady obsługi klienta.
- System obsługi klienta ma pomagać w ustalaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów, a doskonała obsługa to sposób na zatrzymanie już posiadanych klientów i pozyskanie nowych
- Wszyscy pracownicy firmy powinni opanować i stosować metody zapewniające doskonałą obsługę klienta. Uprzejmość i grzeczność są nie do przecenienia.
- Zrozumienie celów działalności firmy i opanowanie sposobów, które zachęcą naszych najlepszych klientów do dalszych kontaktów to warunek sine qua non osiągnięcia sukcesu.
Poniżej kilka rad autora:
- Życzenia klienta są ważniejsze niż stosowane w firmie zasady obsługi klienta.
- System obsługi klienta ma pomagać w ustalaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów, a doskonała obsługa to sposób na zatrzymanie już posiadanych klientów i pozyskanie nowych
- Wszyscy pracownicy firmy powinni opanować i stosować metody zapewniające doskonałą obsługę klienta. Uprzejmość i grzeczność są nie do przecenienia.
- Zrozumienie celów działalności firmy i opanowanie sposobów, które zachęcą naszych najlepszych klientów do dalszych kontaktów to warunek sine qua non osiągnięcia sukcesu.
Szczegóły
Rok wydania
2004
Oprawa
broszura
Ilość stron
240
Format
16 x 23
ISBN
838860743X
Rodzaj
Książka
EAN
9788388607431
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Studio Emka
Dodałeś produkt do koszyka

Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta
29,00 zł
Recenzje