44.19
Książki
UMCS
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniły dotychczasowe podstawy przewagi konkurencyjnej oparte na rozbudowanych kanałach dystrybucji, wykorzystaniu wiedzy wyspecjalizowanych pośredników rynkowych i dużej liczbie placówek obsługujących finalnego odbiorcę. Technologia i jej wykorzystanie w procesach dystrybucji spowodowała przede wszystkim skrócenie kanałów marketingowych, bliższy kontakt producenta/dostawcy z finalnym nabywcą produktów oraz wzrost roli informacyjnej jako funkcji dystrybucji. Brak barier miejsca i czasu w dostępie do oferty dla masowego klienta unieważnił częściowo podstawowe funkcje kanałów sprzedaży i jednocześnie umożliwił zakup produktu/usługi z dowolnego miejsca i w nieograniczonym czasie.Niniejsza książka jest efektem pracy w ramach grantu naukowego Narodowego Centrum Nauki nr 2014/13/B/HS4/01612 zatytułowanego "Modelowanie dystrybucji usług w gospodarce sieciowej" - okres jego realizacji to lata 2015-2018. Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących zachowania konsumenta w wyborze kanału dystrybucji na poszczególnych etapach procesu zakupu usługi. W środowisku multikanałowym elementem warunkującym zachowanie konsumenta jest cel kontaktu klienta z usługodawcą - poszukiwanie informacji, zakup. obsługa pozakupowa, rezygnacja.
Szczegóły
Tytuł
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
302
Format
17.1x23.9
Języki
polski
ISBN
9788377848661
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377848661
Dodałeś produkt do koszyka
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej
44,19 zł
Recenzje