loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
38.51 Socjologia Wydawnictwo Naukowe UMK

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Marek Jeziński

Oprawa: Miękka

Opis

Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.

Szczegóły

Tytuł
Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Autor
Marek Jeziński
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
350
Format
15.5x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323139560
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323139560

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu - Marek Jeziński
Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Marek Jeziński
38,51 zł
Przejdź do koszyka
38,51 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO