38.51
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe UMK
Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa: Miękka
Opis
Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.
Szczegóły
Tytuł
Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Autor
Marek Jeziński
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
350
Format
15.5x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323139560
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323139560
Data premiery
2018-02-06
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UMK
Dodałeś produkt do koszyka

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
38,51 zł
Recenzje