loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49.9 Książki MT Biznes

Nadzwyczajna usługa
Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy

Frei Frances

,

Morriss Anne<br />

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
49,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

"Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę i czy potrafisz na tym

zaoszczędzićJeśli nie, to znajdujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało ci

się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się

skalować i gwarantował doskonałość na co dzień.W książce Nadzwyczajna usługa pani profesor z Harvard Business School, Frances Frei,

wspólnie z Anne Morriss przedstawiają światu dość prowokującą nową myśl: że firmy

muszą odważyć się na słabość w imię wielkości że muszą podjąć strategiczną decyzję

o zaniżeniu wyników w pewnych obszarach po to, by zyskać energię niezbędną do

uzyskania przewagi w dziedzinie usług.Zdaniem autorek nadzwyczajną usługę tworzy się poprzez dokonanie pewnych

określonych wyborów dotyczących podstawowych założeń modelu biznesowego. Nie chodzi w

nim o to, aby klient był zadowolony. Chodzi o to, aby wszyscy a nie tylko

najwybitniejsi pracownicy organizacji rutynowo świadczyli usługi na doskonałym

poziomie. Wyróżniająca się organizacja usługowa tak kształtuje swoją ofertę,

strategię finansowania, systemy oraz kulturę, aby jej ludzie osiągali doskonałość bez

nadzwyczajnego wysiłku.Autorki przedstawiają kwestię świadczenia usług w zupełnie nowym świetle, prezentując

model organizacji uwzględniający trudne wybory, jakich firmy muszą dokonywać w

czterech obszarach działalności biznesowej:Oferta. Jak klienci definiują doskonałość w odniesieniu do twojej oferty

Mechanizm finansowania usług. Jak sfinansować doskonałość System zarządzania

pracownikami. Jak przygotować pracowników do świadczenia doskonałej usługi na co

dzień System zarządzania klientami. Jak przekonać klientów do podejmowania

zachowań, które będą w pozytywny sposób wpływać na ich doświadczenie korzystania z

usługi by nikt na tym nie ucierpiał Tworząc kulturę organizacyjną, która ułatwia

podejmowanie trafnych decyzji w tych czterech obszarach, firma może osiągnąć

niekwestionowaną przewagę usługową nad konkurentami.Na potwierdzenie swoich tez Frei i Morriss przytaczają przykłady firm odnoszących

sukcesy w bardzo różnych sektorach gospodarki, w tym w branży usług finansowych,

lotnictwa komercyjnego, ochrony zdrowia czy handlu detalicznego. Nadzwyczajna usługa

to książka praktyczna i jednocześnie wciągająca. Promuje nowe, systematyczne

podejście do kwestii obsługi klienta, przedstawiając je jako sposób na

bezprecedensową kreatywność i rentowność.Frances Frei jest profesorem Harvard Business School. Zajmuje się zarządzaniem

usługami. Jako prezes MBA Required Curriculum przyczynia się do przeobrażenia

doświadczenia studiów na HBS.Anne Morriss jest dyrektorem zarządzającym Concire Leadership Institute, firmy

konsultingowej, która pomaga liderom identyfikować i przezwyciężać bariery

utrudniające osiąganie dobrych wyników.

"

Szczegóły

Tytuł
Nadzwyczajna usługa
Podtytuł
Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy
Autor
Frei Frances , Morriss Anne<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
240
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377467381
Tytuł oryginału
Uncommon Service: How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business
Rodzaj
Książka
EAN
9788377467381
Data premiery
2014-10-16
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
665 055 813
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Nadzwyczajna usługa - Frei Frances, Morriss Anne<br />
Nadzwyczajna usługa
Frei Frances, Morriss Anne<br />
49,90 zł
Przejdź do koszyka
49,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO