29.4
Pedagogika
UMCS
Nagrody i kary w wychowaniu rodzinnym a sytuacja szkolna uczniów gimnazjum
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Praca Doroty Sikory odnosi się do ważnego problemu współczesnej pedagogiki i psychologii. Pod względem koncepcyjnym i merytorycznym wnosi ona wartościowy wkład do wiedzy pedagogicznej dotyczącej roli nagród i kar w procesie wychowania w rodzinie, a także jego wpływu na sytuację szkolną dziecka we wczesnej fazie okresu dorastania. Praca ukazuje się w okresie dużego zainteresowania naszego społeczeństwa problematyką skuteczności kar i nagród jako elementów oddziaływania wychowawczego w rodzinie. Wyniki badań do pewnego stopnia podważają stereotypy funkcjonujące w społeczeństwie polskim w tym zakresie. Okazuje się bowiem, że tzw. przeciętna rodzina polska pod względem rodzajów i częstotliwości nagród i kar stosowanych wobec dzieci nie odbiega istotnie od innych rodzin w krajach europejskich. Zaletą pracy jest możliwość wykorzystania w praktyce wielu wniosków wynikających z przeprowadzonych badań.
Szczegóły
Tytuł
Nagrody i kary w wychowaniu rodzinnym a sytuacja szkolna uczniów gimnazjum
Autor
Sikora Dorota
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
218
Języki
polski
ISBN
9788322731710
Rodzaj
Książka
EAN
9788322731710
Data premiery
2010-10-15
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Nagrody i kary w wychowaniu rodzinnym a sytuacja szkolna uczniów gimnazjum
29,40 zł
Recenzje