34.9
Książki
MT Biznes
Najważniejsi klienci
Key Account Management w praktyce
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka
Opis
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;- nowoczesności i tradycji Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.
Szczegóły
Tytuł
Najważniejsi klienci
Podtytuł
Key Account Management w praktyce
Autor
Turek Sławomir
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
319
Format
14.4x22.4
Języki
polski
ISBN
9788377460559
Rodzaj
Książka
EAN
9788377460559
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Najważniejsi klienci
34,90 zł
Recenzje