49.9
Książki
MT Biznes
Najważniejsi klienci
Key Account Management w praktyce
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Twarda z obwolutą
Opis
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Większość zamieszczonych w książce przykładów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiązań pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (Hi-Tech), niemniej jednak można je z łatwością zaadaptować do innych branż, uzyskując w ten sposób nowe mechanizmy, które mogą być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych.Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych); - metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe; - nowoczesności i tradycji Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.Ta na pierwszy rzut oka trochę dziwna mieszanka wiedzy pochodzącej z różnych dziedzin nie tylko powinna pozwolić ci zrozumieć, jak to się stało, że Centertel z pozycji outsidera na rynku operatorów telefonii mobilnej został niekwestionowanym liderem tego rynku, jak dziesiątki młodych ludzi pracujących w tej firmie przeszło metamorfozę, zostając najlepszymi sprzedawcami na rynku polskim, ale także pozwoli ci wybrać dla siebie najlepszy, najbardziej pasujący do twoich predyspozycji sposób na osiąganie celów biznesowych stworzyć swój szczególny, niepowtarzalny sposób na sukces.
Szczegóły
Tytuł
Najważniejsi klienci
Podtytuł
Key Account Management w praktyce
Autor
Turek Sławomir
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
320
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788388970672
Rodzaj
Książka
EAN
9788388970672
Data premiery
2006-11-18
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Najważniejsi klienci
49,90 zł
Recenzje