20.6
Książki
Bellona
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Wydawnictwo:
Bellona
Oprawa: oprawa twarda
20,60 zł
Cena rekomendowana: 24,99 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Opis
W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."
Szczegóły
Tytuł
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
oprawa twarda
Ilość stron
2
Format
14.5x20.5 cm
ISBN
9788360339473
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788360339473
Data premiery
2009-02-17
Kraj produkcji
PL
Producent
Dressler Dublin sp. z o.o
Dodałeś produkt do koszyka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
20,60 zł
Recenzje