21.22
Książki
Bellona
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Wydawnictwo:
Bellona
Oprawa: oprawa twarda
21,22 zł
Cena rekomendowana: 25,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: poniedziałek 24.02.2025
Opis
W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."
Producent:
Dressler Dublin sp. z o.o
ul. Poznańska 91
05-850 Ożarów Mazowiecki (PL)
tel: +48 22 733 50 00
email: [email protected]
Szczegóły
Dodałeś produkt do koszyka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
21,22 zł
Recenzje