20.9
Książki
Bellona
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Wydawnictwo:
Bellona
Oprawa: oprawa twarda
20,90 zł
Cena rekomendowana: 25,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: poniedziałek 18.11.2024
Zapłać za 30 dni
Opis
W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."
Szczegóły
Dodałeś produkt do koszyka
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
20,90 zł
Recenzje