12.36
Książki
Bellona
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD
Wydawnictwo:
Bellona
Oprawa: etui kartonowe
12,36 zł
Cena rekomendowana: 14,99 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Opis
adna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald`s miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.
Szczegóły
Tytuł
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
etui kartonowe
Ilość stron
2
Format
14.5x20.5 cm
ISBN
9788360339480
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788360339480
Data premiery
2009-05-26
Kraj produkcji
PL
Producent
Dressler Dublin sp. z o.o
Dodałeś produkt do koszyka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD
12,36 zł
Recenzje