13.19
Książki
Bellona
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD
Wydawnictwo:
Bellona
Oprawa: etui kartonowe
13,19 zł
Cena rekomendowana: 14,99 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: poniedziałek 24.02.2025
Opis
adna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald`s miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.
Producent:
Dressler Dublin sp. z o.o
ul. Poznańska 91
05-850 Ożarów Mazowiecki (PL)
tel: +48 22 733 50 00
email: [email protected]
Szczegóły
Dodałeś produkt do koszyka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD
13,19 zł
Recenzje