loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
19.37 Ekonomia/Biznes Bellona
-23%

Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD (Audiobook)

Wydawnictwo: Bellona
19,37 zł
25,00 zł
Cena regularna: 25,00 zł (-23%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 18,05 zł (+7%)
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów To fantastyczny pomysł - twierdzi firma.To jakiś żart! - odpowiada klient.Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania.Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych.Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.Czas nagrania: 134'17Czyta Marcin StyczeńFormat Audio CD

Szczegóły

Tytuł
Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD (Audiobook)
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Format
14.0x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788360339459
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Zawadzki Roman
Czas trwania
2:14:18
Typ nośnika głównego
AC
Ilość nośników
2
Tytuł oryginału
Brand failures
Rodzaj
Muzyka CD
Stan
Nowy
EAN
9788360339459

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
19,37 zł
25,00 zł
Cena regularna: 25,00 zł (-23%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 18,05 zł (+7%)
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD (Audiobook) - Haig Matt
Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD (Audiobook)
Haig Matt
19,37 zł
25,00 zł
Przejdź do koszyka
19,37 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO