26
Psychologia
Wydawnictwo Naukowe UAM
Nauczanie i uczenie się w sieci. Kompetencje nauczyciela w kształceniu internetowym
Opis
Dzisiejszy uczeń i nauczyciel funkcjonują w dwóch przestrzeniach: tej realnej ? fizycznej, bezpośredniej oraz cyfrowej ? internetowej, zapośredniczonej. Ta druga przestrzeń w ich codziennych relacjach zaczyna odgrywać coraz większą rolę. Determinuje też ona jakość i rodzaj interakcji, wpływa na sam proces uczenia się ? nauczania, a także na codzienny sposób życia. Tym samym nauczyciel w środowisku internetowym ma dodatkowe zadanie: staje się nie tylko architektem wiedzy ucznia, ale również przestrzeni uczenia się i nauczania. Biorąc pod uwagę jeden z najbardziej abstrakcyjnych i uniwersalnych procesów w społeczeństwie sieci, jakim jest oddalenie czasowo-przestrzenne, zadanie to jest trudne i wymaga specyficznych kompetencji. Pytanie ? jakich, i w jaki sposób się przejawiających? Czy e-nauczyciel je posiada?Autorka odwołując się do wyników badań własnych, podejmuje próbę odpowiedzi na te pytania. Nawiązuje do treści rozmów, które odbyła z osobami bezpośrednio zaangażowanymi w kształcenie internetowe, buduje model oczekiwanych kompetencji e-nauczyciela. W ostatnim etapie badań sprawdza, na ile kompetencje oczekiwane względem osoby e-nauczyciela są zbieżne z jego rzeczywistymi kompetencjami.
Szczegóły
Tytuł
Nauczanie i uczenie się w sieci. Kompetencje nauczyciela w kształceniu internetowym
Autor
Barabasz Grażyna
Wydawnictwo
Seria
PSYCHOLOGIA I PEDAGOGIKA
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
180
Format
23.8x16.8
Języki
polski
ISBN serii
9788323231707
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Tytuł tomu
Nauczanie i uczenie się w sieci. Kompetencje nauczyciela w kształceniu internetowym
Rodzaj
Książka
EAN
9788323231707
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UAM
Dodałeś produkt do koszyka

Nauczanie i uczenie się w sieci. Kompetencje nauczyciela w kształceniu internetowym
26,00 zł
Recenzje