31.5
Książki
UMCS
Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.
Szczegóły
Tytuł
Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Autor
Siwiec Adam
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377841136
Rodzaj
Książka
EAN
9788377841136
Data premiery
2012-03-02
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
31,50 zł
Recenzje